GYakran ismételt kérdések 

Hogyan tudok regisztrálni az Anamé Online Tér tartalmakhoz?

Az Anamé Online Tér oldalán a következőképpen tudsz regisztrálni:

  1. A Regisztráció gombra kattintva add meg a vezeték - és keresztnevedet, az email címedet és egy általad választott jelszót, majd kattints a “Regisztráció” kék színű mezőre

  2. Ezután egy 6 számjegyű Regisztrációs kód érkezik az e-mail fiókodba, melyet írj be a megfelelő mezőbe és kattints az “Igazol” gombra

  3. A sikeres regisztrációról üzenet érkezik az e-mail fiókodba. 

Mi az a bérelhető tartalom? Mennyi ideig tudok bérelni egy tartalmat?

A bérelhető tartalom, az az online tartalom, amit a fizetést követően egyből meg tudsz tekinteni a leírásban található bérlési  időkereten belül. Ez általában 24 órát jelent, hosszabb tartalmak esetében a bérlési idő változó. Amikor bérlési idő lejár a rendszer automatikusan megvonja az elérést. A bérlési idő a vásárlástól számítva indul el. 

Figyelem! Fizetést követően ezt a tartalomtípust nem tudod lemondani és az árát nem áll módunkban visszatéríteni. 

Hogyan tudok online tartalmat bérelni?

Regisztráció és/vagy bejelentkezést követően válaszd ki az online tartalmat, amin részt szeretnél venni és kattints az “Elkezdem most” gombra. Itt a számlázási - és bankkártya adatok megadása után, a “Teljes vásárlás” gomb megnyomásával hozzáférsz a tartalomhoz. 

Az online tartalmakat vásárlás pillanatától, a megadott bérlési időszakon belül van lehetőség megtekinteni a “Fiók” menüpontban. Az online élő programokon pedig kizárólag a meghirdetett időpontban tudsz részt venni, ezt megelőzően és ezt követően nem.

Hogyan tudok fizetni?

Az Anamé Online Tér felületén kizárólag elektronikus úton bankkártyával tudsz fizetni. A biztonságos bankkártyás fizetéshez a STRIPE elektronikus fizető rendszerét  használjuk. Az online tartalmakat nem tudod személyesen, utalással vagy bármilyen más módon kiegyenlíteni technikai okok miatt. 

Hol tudom a bankkártya adatokat törölni?

A Fiókodba való bejelentkezés után a “Számlázás” menüpont alatt a piros színű “Delete” mezőre kattintva tudod az adatokat törölni.

Másik bankkártyám lett, hol tudom az új adatokat megadni?

A Fiókodba való bejelentkezés után a “Számlázás” menüpont alatt tudsz új bankkártya adatokat megadni.

Hogyan tudok számlát igényelni és számlázási adatokat megadni?

A számlázási adatokat az első vásárlás alkalmával tudod megadni. Magyarország kiválasztása során kattints a “Hungary” szóra, az “Állam kiválasztása” esetében pedig a városra, ahol élsz.

Ha cég számára szeretnéd a számlát, akkor pipáld ki a “Számla a cégnek” kockát és töltsd ki a kért adatokat. 

Minden tranzakcióhoz számlát állítunk ki (1-7 munkanapon belül), fontos hogy a regisztráció során pontosan add meg az adataidat mivel számlát utólag nem tudunk módosítani. Ha a regisztráció során megadott számlázási adatokat módosítani szeretnéd kérjük, hogy azt jelezd felénk az [email protected] e-mail címen. Technikai okok miatt egyelőre ezeket a változásokat nem tudjuk követni automatikusan. Az új számlázási címre, visszajelző e-mailünket követően tudunk számlát kiállítani. Megértésedet köszönjük!

Hol találom a kifizetett online tartalmakat?

A kifizetett tartalmakat az “Irányítópult” menüpont alatt találod meg a bejelentkezés után. 

Hol tudom megnézni a múltbéli vásárlásaimat?

A Fiókodba való bejelentkezés után a “Rendelési előzmény” menüpont alatt tudod megnézni a múltban vásárolt online tartalmaidat.

Hol tudom a jelszavamat vagy az e-mail címemet megváltoztatni?

A jelszavadat a Fiókodba való bejelentkezés után a “Profil” menüpont alatt a “Jelszó módosítás” sorban tudod megváltoztatni. 

Másik e-mail címet pedig ugyancsak a “Profil” menüpontban az “E-mail cím” mezőben tudsz rögzíteni

Hogyan tudom a kedvezmény kupont beváltani?

A kedvezmény kupont az “Elkezdem most” mezőre való kattintás után tudod megadni, a képernyő jobb oldalán (számítógépes nézet) található “Add meg a kuponkódodat” mezőbe írva. Az “Alkalmaz” gombra kattintva tudod érvényesíteni a kuponkódhoz tartozó kedvezményt. Fizetés előtt ellenőrizd, hogy a kedvezmény jóváírásra került. Ha a beváltás során a kuponkódhoz tartozó kedvezmény nem kerül jóváírásra, ellenőrizd még egyszer hogy valóban rákattintottál az “Alkalmaz” gombra. Ellenőrizd a kuponkedvezmény felhasználási feltételeit, azaz a felhasználás dátumát és mire használható fel a kedvezmény. 

Ha mindent ellenőriztél és továbbra is fennáll a probléma, azaz nem csökken a kuponkedvezmény összegével az ár, kérjük vedd fel a kapcsolatot az [email protected] e-mail címen. Felhívjuk a figyelmedet, hogy a fel nem használt kuponkód kedvezményt utólag nem áll módunkban jóváírni, visszatéríteni, ezért minden esetben a fizetést megelőzően vedd fel velünk a kapcsolatot.

Miért nem érem el az élő online adásokat egyből? Hogyan és milyen feltételekkel tudok részt venni az online élő adáson?

Az Élő online adásokat, a bérelhető online tartalmakhoz hasonlóan tudod megvásárolni az Anamé Online Tér felületén. Válaszd ki az élő online adást a felületen és kattints a “Szerezzen hozzáférést” gombra. A vásárlást követően a könyvtárban a megvásárolt tartalmak között elérhető lesz számodra a kiválasztott program, ahol az élő adás kezdéséig egy visszaszámlálót fogsz látni. Az online adás itt fog megjelenni a megadott időpontban. Fontos, hogy ez a tartalom típus, csak és kizárólag a megadott időpontban érhető el! Ha bármilyen okból kifolyólag nem tudsz részt venni az online élő adáson a megadott időpontban, vagy késve kezded meg a részvételt, az online élő adás díját nem áll módunkban visszatéríteni, a részvételt/hozzáférést meghosszabbítani vagy másik időpontban a részvételt biztosítani. 

Az élő online adást megelőzően legfeljebb 24 órával vagy jogosult a részvételt lemondani az [email protected] e-mail címen. A kezdéstől számított 24 órán belüli lemondásokat nem áll módunkban figyelembe venni. 

Élő online adásnál , amennyiben a kezdés előtt sürgős segítségre van szükséged kérjük, hogy az [email protected] címen vedd fel velünk a kapcsolatot.

Élő online adás: nem találom / nem indul /későn csatlakoztam, stb.

Az Élő Online Adás mindig a megadott időpontban kezdődik. A leírásban szereplő időpont a Budapest (GMT +1 ) időzónának megfelelő idő. Bár lehetőséged van leállítani az online élő adás közben és ott folytatni ahol abbahagytad, azonban az adásnak amikor vége, akkor a tartalom nem érhető el a továbbiakban. Ilyen esetekben tehát az online élő adás végéből annyi idő lemarad, mint amennyi időre megállítod az adást. Az online élő adáson való részvételt ilyen esetekben nem áll módunkban meghosszabbítani és utólag másik alkalommal sem tudod pótolni. 


Hol találod? Az élő online adást regisztrációt és/vagy belépést követően a Profilodban az “Élő termékek” címszó alatt éred el. Több alkalmas élő adás  sorozat estén figyelj, hogy a megfelelő online élő adás időpontra kattints rá! 

Hogyan indul? Az élő online adás indulásáig visszaszámlálót fogsz látni, ami minden időzónában azonos és pontos tájékoztatást ad.  Az élő online adás sugárzásának időpontjában a visszaszámláló eltűnik és az ablakban az élő online adás  automatikusan megjelenik. 

Nem indul, mit csináljak? Ha az élő online adás nem indul el automatikusan, amikor a visszaszámláló leállt, akkor frissítsd a felületetet. Tudnod kell, hogy ha nálunk merül fel technikai probléma, azonnal tájékoztatjuk erről az élő adáson résztvevőket az élő online adás chat felületén vagy e-mailben. Ha nem kaptál tőlünk semmilyen értesítést,  az azt jelenti, hogy az élő online adás rendben zajlik , így feltehetően nálad van valamilyen probléma. A nálad megjelenő egyéni problémák/technikai hibák kiküszöbölésében nem tudunk segítséget nyújtani, kérjük ilyen esetekben fordulj szakemberhez vagy az internetszolgáltatóhoz.  

Késés Élő online adás esetén: ha késve csatlakozol be az élőben online adásba, akkor időben ott fogsz bekapcsolódni, ahol az online élő adás éppen tart. Nincs lehetőséged az online élő adás elejét visszanézni. Az élő adás elejét nem tudod más alkalommal pótolni.

Lemondás

Két tartalomtípust találsz az Anamé Online Tér felületén, melyeken a következő lemondási feltételekkel tudsz részt venni. 

Bérelhető tartalom: ezt a tartalomtípust a jelentkezést és fizetést követően sajnos nem tudod lemondani és a tartalom árát nem áll módunkban visszafizetni. 

Élő online adás: ez a tartalom típus csak és kizárólag a megadott időpontban érhető el! Ha bármilyen okból kifolyólag nem tudsz részt venni az élő online adáson, vagy késve csatlakozol be, az élő online adás díját nem áll módunkban visszatéríteni, az élő online adáson való részvételt meghosszabbítani vagy másik időpontban a részvételt biztosítani. 

Az  Élő online adást megelőzően legfeljebb 24 órával vagy jogosult a részvételt lemondani az [email protected] e-mail címen. A kezdéstől számított 24 órán belüli lemondásokat nem áll módunkban figyelembe venni, így az online élő adás díja sem kerül visszatérítésre.

Nem tudok belépni / rossz e-mail cím vagy jelszó

Minden esetben ellenőrizd az adatok helyességét. Ha ezek rendben vannak, mégis megjelenik a “Rossz e-mail vagy jelszó” hibaüzenet, akkor első körben töröld a böngésző előzményeit vagy igényelj új jelszót az “Elfelejtett jelszó?” opcióra kattintva és kövesd az ott megadott lépéseket. Ha továbbra is fellép a probléma és nem tudsz belépni a felhasználói fiókodba, írj az [email protected] e-mail címre!

Regisztráció törlése

Sajnáljuk, hogy már nem szeretnél velünk gyakorolni azonban természetesen van lehetőség a regisztráció törlésére. Ezt a Fiókodban tudod megtenni a Profil szekcióban a “Töröl fiók” menünpont alatt.

Hol tudok segítséget kérni?

Kérjük minden esetben olvasd végig a tartalom leírását és GYIK leírását, ahol igyekeztünk minden felmerülő kérdést megválaszolni. Részletes tájékoztatást találsz továbbá az ÁSZF-ben is. Ha ezeken a felületeken nem találsz kielégítő választ és további segítségre van szükséged, kérjük az [email protected] e-mail címen vedd fel velünk a kapcsolatot. Az e-mailekre munkanapokon általában már aznap válaszolunk, vagy legkésőbb 1-2 munkanapon belül.

Az Anamé Program és az Anamé Program kiegészítői nem helyettesítik a fizikai, mentális vagy bármilyen más orvosi szaktanácsadást, kezelést. Kérjük, amennyiben egészségügyi problémával küzdesz, mindenképpen fordulj szakemberhez. Az Anamé Program szándéka, hogy a megadott információk alapján segítse a szellemi fejlődést és kiegyensúlyozza a csakrák működését.

LEGYÉL TAGJA AZ ANAMÉ LEVELEZŐ LISTÁNAK ÉS ÉRTESÜLJ ELSŐKÉNT!

Megéri, mert elsőként értesülhetsz az ingyenes tartalmakról, kedvezményekről, programokról és újdonságokról.
image